چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
امام حسن عسکری

حوزه/ گروه معارف شبکه تهران، به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ویژه برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کند.

به گزاش خبرگزاری حوزه از تهران، ویژه برنامه «سدره» در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) بامداد پنج شنبه ۲۲ شهریور و همچنین در شب جمعه و شب زیارتی امام حسین (ع) و در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) از کربلای معلی پخش می شود.

حجت الاسلام مهدی دانشمند کارشناس مذهبی این ویژه برنامه در این دو شب خواهد بود و حاج مهدی سروری وحاج حیدر توکلی در شب شهادت امام عسکری در این برنامه حضور خواهد داشت.

برنامه «سدره» در سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) و در شب زیارتی امام حسین (ع) با نوای گرم محمد حسین پویانفر دل‌های مخاطبان این برنامه را با ذکر امام حسین (ع) روانه کربلای معلی خواهند کرد.

«سدره» کاری است از گروه معارف به تهیه‌کنندگی مهیار عبداللهی که در مناسبت‌های مذهبی از شبکه تهران سیما به روی آنتن می‌رود.

«پنجره هدایت» عنوان دیگر برنامه این گروه است که جمعه ۲۳ شهریور ساعت ۷ صبح پخش می شود. این برنامه به صورت زنده و مستقیم مراسم قرائت دعای ندبه و سخنرانی مذهبی حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) را تقدیم مخاطبان می‌کند. حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی سخنران و حاج مرتضی طاهری مداحی این ویژه برنامه است.

همچنین گروه معارف شبکه تهران به تهیه کنندگی بهنام حلاجی در روز شهادت امام حسن عسکری (ع) پنج شنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۳ مراسم سخنرانی مذهبی هیئت رزمندگان اسلام را پخش می‌کند. در این برنامه شیخ مصطفی کرمی با موضوع بررسی سیره عملی امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) برای مخاطبان سخنرانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha